Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів від дня купівлі. Це стосується товарів належної якості, тобто невикористаних і непошкоджених! Товарний вигляд: Новий товар продається з заводськими захисними плівками, що є важливим фактором його товарного вигляду. Зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея також повинні бути захищені захисними плівками. Важливо зазначити, що покупець не повинен намагатися пошкодити ці елементи упаковки. Крім того, товар повинен бути вільним від потертостей та подряпин. Не було використано: Усі електронні пристрої, як правило, постачаються з програмним забезпеченням за замовчуванням. Щоб переконатися, що пристрій не був використаний, можна звернутися до авторизованого сервісного центру або менеджера, який приймав товар. Якщо будуть виявлені сторонні програми, зміни в налаштуваннях, або будуть виявлені сліди використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи), то магазин може відмовити клієнту у поверненні товару, посилаючись на порушення цього пункту. Пломби, ярлики та розрахункові документи. При поверненні товару важливо враховувати його товарний вигляд, а також зберігати всі необхідні документи і пломби. Ярлики, пломби та заводські захисні плівки на товарі відіграють важливу роль у визначенні товарного вигляду. Якщо пломба на товарі була пошкоджена або зірвана, це може свідчити про те, що товар був використаний, що може призвести до відмови в поверненні коштів. До того ж, для повернення товару необхідно мати всі розрахункові документи, такі як оригінал чека та гарантійного талону. Ці документи містять важливу інформацію про товар, таку як дата купівлі та гарантійні умови, і необхідні для повернення коштів. Якщо документи були втрачені, повернення може бути ускладнене або навіть неможливим. Тому, слід завжди зберігати всі необхідні документи і пломби, щоб уникнути незручностей при поверненні товару. Куди мені звернутися, щоб обміняти новий товар? Потрібно зробити заявку за посиланням texassalers@gmail.com Або 380 (63) 473-46-41 Павловський Сергій Нова Пошта №5 м.Вінниця або за адресою Вінниця вул Юності 23 офіс 5 Щоб ми могли оперативно та точно ідентифікувати вашу посилку, необхідно додати до товару наступні документи: Копію чека (якщо копіювати неможливо, зазначте номер чека або замовлення); Оригінальний гарантійний талон; Заявку у вільній формі з описом причини звернення (ремонт, повернення протягом 14 днів, інше)
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.